از دیرباز تا کنون شهربازی های گوناگونی در سراسر جهان احداث گشته که افراد در گروه های سنی مختلف امکان تفریح کردن در آن ها را دارند. در کشور ما هم “پایتخت” را می توان یکی از پرتعدادترین ها در شمار شهربازی ها دانست. در این بخش از سایت لحظه آخر ما قصد داریم فهرستی از بهترین شهربازی های تهران را ارائه دهیم تا کاربران گرامی سایت لحظه آخر بتوانند به آن ها مراجعه نمایند و لحظات هیجان انگیزی را پشت سر بگذارند.

شهربازی به مراکزی گفته می شود که مجهز به تعدادی تجهیزات و وسایل سرگرم کننده می باشد که خانواده ها و افراد مختلف در گروه های سنی می توانند احساساتی نظیر: هیجان، ترس، شادی و اضطراب را همزمان تجربه نمایند.

معرفی کلی

یکی از بهترین تفریحات برای هر کودکی رفتن به شهربازی و خوش‌گذرانی طولانی مدت در آن است. شهربازی ها بهترین مکان ها برای تخلیه ی انرژی کودکان و حتی بزرگسالان می باشند. امروزه با امکاناتی که شهربازی‌ ها دارند، حتی بزرگترها هم مشتاقند هر چند وقت یکبار سری به آنها بزنند و شور و هیجانی به یادماندنی را تجربه کنند. یکی از بهترین شهرهای ایران برای رفتن به شهربازی، تهران بزرگ است که شهربازی های مختلفی دارد. لازم به ذکر است که اکثر این شهربازی ها سرپوشیده است و از امکانات تفریحی بسیار خوبی بهره مند می باشد و خبر خوب اینکه در تمام فصول سال قابل استفاده است.
 

می توانید با شماره 09356039371 جهت ارتباط با کارشناس و مشاوره فروش و یا با شماره تماس 01144204223 دفتر  شرکت شهربازی سازان طلایی تماس بگیرید  و در سریع ترین زمان ممکن استعلام قیمتی و یا مشاوره فنی دریافت نمایید.

شهربازی سرپوشیده
شهربازی سرپوشیده
شهربازی ها به 2 صورت شهربازی سرپوشیده و شهربازی روباز طراحی شده اند. مزیتی که شهربازی های سرپوشیده در مقایسه با نوع سرباز آن دارد، این است که در هر 4 فصل سال می توانند به مردم خدمت رسانی کنند؛ اما میزان هیجان در آن ها کمتر از شهربازی های سرباز می باشد. فضای باز شهربازی ها، بر میزان شور و نشاطی افراد می افزاید و سطح آدرنالین آن ها را بالاتر می برد.
شهربازی روباز
شهربازی روباز

تجهیزات شهربازی ها

محبوب ترین تجهیزات و وسایلی که در اغلب شهربازی ها وجود دارند عبارت اند از :

  • ترن هوایی

ترن هوایی را می توان یکی از مهیج ترینِ این وسایل به شمار آورد که در واقع یک خط آهنی طولانی و پر پیچ و خم می باشد. شیبی که این وسیله در نقاط مختلف دارد هیجان آن را چندین برابر می کند. ترن هوایی باید با دقت خاصی ساخته شود تا وسیله سواری روی آن دچار واژگونی نشود. این وسیله از محبوب ترین تجهیزات موجود در شهربازی ها می باشد.

  • چرخ و فلک

چرخ و فلک ها وسیله محبوب دیگری است که در شهربازی ها وجود دارند. این وسیله در شکل ها و اندازه های گوناگون وجود دارد و حرکتی دایره وار را انجام می دهد. صندلی هایی که برای چرخ و فلک در نظر گرفته می شود، دارای محافظ های ویژه ای هستند که از برهم خوردن تعادل فرد در طول حرکت پیشگری می کند.

  • ماشین سواری

ماشین سواری نزد کودکان و خردسالان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این وسیله را به دلیل ساختاری که دارد و با سقف در ارتباط است، معمولا در شهربازی های سرپوشیده می بینیم و یا اگر در شهربازی های سرباز وجود داشته باشد، برای آن فضایی سرپوشیده در نظر می گیرند.

  • تاب

تاب ها در هر مکانی که باشند، توجه ها را به خود جلب می کنند. اما تاب های موجود در شهربازی کمی با تاب های معمولی تفاوت دارند. این تاب ها از یک سقف گردان آویزان هستند و هنگامی که افراد بر روی آن می نشینند، شروع به حرکت می کند و کم کم به ارتفاع بالاتر می رود.

  • تونل های وحشت

تونل های وحشت از ترسناک ترین قسمت هایی است که در شهربازی های تهران وجود دارند. این تونل ها به صورت کم عرض و پیچ در پیچ تعبیه شده که در نقاط مختلف آن عروسک ها و کاراکترهای ترسناکی با ظاهری عجیب جلوی شما ظاهر می شوند و سبب ایجاد ترس در شما می گردند. در برخی موارد مسیر تونل را باید به صورت پیاده بپیمایید و در مواردی هم سوارِ قطاری دسته جمعی می شوید و به راه می افتید.

  • سرسره ها

سرسره های طویلی در شهربازی ها وجود دارند که پایین آمدن از آن ها بسیار لذتبخش است.

لیست شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی ژوپیتر

شهربازی چمران (بولینگ عبدو)

شهربازی ایران مال

شهربازی مگامال

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان تایم پالادیوم

شهربازی سرزمین عجایب (واندرلند)

شهربازی قلعه سحرآمیز پارک ارم

سرزمين رويايی آناهيد

شهربازی هپی سیتی

شهربازی تیراژه دو

شهربازی شهر شادی (فان لند)

شهربازی امیر

شهربازی هورا پارک

شهربازی خورشید (هایپرسان)

شهربازی کاربازیای برج میلاد

شهربازی کیدز گاردن بام لند

شهربازی صبا مال

شهربازی تهران مال

شهربازی باغ علم نوجوان

شهربازی روبوکیدز

لیست شهربازی‌های روباز تهران

شهربازی پارک ارم

سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر

شهربازی بیلینو

شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز

شهربازی پارک پرواز

شهربازی رازی

شهربازی بعثت

شهربازی المهدی

شهربازی پامچال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهربازی سازان طلایی